چت روم  ,دانلود آهنگ جدید  ,ایرانسل ارزان  ,ساخت وبلاگ  ,تور مشهد  ,فریت بار به امریکا  ,دانلود کتاب  ,عطر ادكلن  ,تور لحظه آخری کیش  ,لیست کانال های تلگرام  ,انجام پروژه متلب  ,عمده فروش لوازم قنادی  ,عمده فروش لوازم کوهنوردی  ,دستگاه صحافی  ,عمده فروش اینترنتی  ,عمده فروش اجناس تبلیغاتی  ,ویبره  ,فروشگاه اینترنتی  ,اخبار روز  ,گن ساعت شنی طرح تاپ  ,اخبار میانه  ,خرید نودل جادویی  ,شن جادویی  ,فروشگاه کاپلان مارکت  ,ساخت وبلاگ آزادبلاگ  ,گوگل  ,
 لاغري لاغري لاغري .

لاغري

چگونگي اصلاح رژيم غذايي

خوردن غذاهاي سالمي كه زود سير مي‌كنند و مدت زمان بيشتري باعث سير نگه داشتن شما مي‌شوند. اين گروه شامل مواد غذايي سرشار از پروتئين مثل تخم‌مرغ ارگانيك، مرغ خانگي، ماهي، لوبيا و عدس، فيبر مانند ميوه‌ها، سبزيجات، گندم سبوس‌دار، لوبيا و عدس و چربي‌هاي خوب مانند آووكادو، آجيل‌ها، تخمه‌ها و روغن زيتون كاملا خالص و روغن نارگيل هستند. يك وعده غذايي 350 كالري كه شامل سوپ لوبيا، يك‌چهارم آووكادو، 2 فنجان مارچوبه گريل شده باشد، به شما احساس سيري بيشتري نسبت به يك شام رژيمي فريز شده 350 كالري مي‌دهد. يك استراتژي هوشمندانه ديگر اين است كه غذاها و خوراكي‌هايي را انتخاب كنيد كه بدون اينكه كالري اضافي به بدن برسانيد، مي‌توانيد مقادير بيشتري از آن بخوريد مانند آب طعم‌دار شده با ميوه‌ها يا سبزيجات تازه، خوراكي‌هاي نشاسته‌دار تفت داده شده مثل پاپ كورن و گندم سبوس‌دار بو داده شده. نصف فنجان ذرت ارگانيك داراي 15 گرم كربوهيدرات تقريبا معادل 3 فنجان پاپ كورن ارگانيك و نصف فنجان برنج قهوه‌اي حدود 22 گرم كربوهيدرات دارد كه تقربا 8 برابر بيشتر از نصف فنجان برنج قهوه‌اي بوداده است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۵۹:۵۵ توسط:محمد امين صادقي موضوع:

لاغري با غذاهاي تند

رژيم‌هاي غذايي مختلفي براي كاهش وزن توصيه شده، اما شايد در كمتر نسخه‌اي، مصرف غذاي تند توصيه شده. اما حقيقت ماجرا اين است كه غذاهاي تند به كاهش وزن كمك مي‌كنند.

رژيم‌هايغذايي مختلفي براي كاهش وزن توصيه شده، اما شايد در كمتر نسخه‌اي، مصرف غذاي تند توصيه شده. اما حقيقت ماجرا اين است كه غذاهاي تند به كاهش وزن كمك مي‌كنند. به اين توصيه‌ها توجه كنيد:
 

برخي از گياهان داراي مواد بايواكتيوكپسايسين هستند كه نه تنها مزه‌ي آنها را تند مي‌كند بلكه باعث مي‌شود مصرف انرژي تا ۳ ساعت بعد از مصرف ۲ برابر شود. انواع فلفل قرمز، هالنپينو، تابسكو (مكزيكي) با تاثير بر انتقال دهنده‌هاي عصبي مغز اشتها را نيز كنترل مي‌كنند.
زنجبيل چاشني مفيد ديگري است كه با بالا بردن دماي بدن و افزايش ۲۰ درصدي متابوليسم مي‌تواند در اين امر شما را ياري كند.
در بسياري از محصولات از شيرين‌كننده‌هاي مصنوعي براي كم كردن مقدار كالري استفاده مي‌شود. تحقيقات زيادي ثابت كرده‌اند كه اين مواد به افزايش وزن كمك مي‌كند. شيرين‌كننده‌هاي مصنوعي ۷۰۰۰ برابر از شكر طبيعي شيرين‌تر هستند كه با بي‌حسي غدد چشايي پرخوري را به همراه خواهد داشت. شيرين‌كننده‌هاي مصنوعي را با شيريني‌هاي طبيعي چون ميوه و شكلات تلخ جايگزين كنيد.
۲- از مصرف نوشابه بپرهيزيد
نوشابه سرشار است از كافئين، فراكتوز و كالري. اين محصول نه تنها باعث افزايش وزن شده بلكه ريسك ابتلا به ديابت را افزايش داده و  پوسيدگي دندان و تضعيف استخوان‌ها را به همراه خواهد داشت. حتي نوشابه‌هاي رژيمي نيز از شيرين‌كننده‌هاي مصنوعي استفاده مي‌كنند. علاوه بر اين موارد گاز موجود در نوشابه باعث افزايش حجم شكم خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۰:۴۲ توسط:محمد امين صادقي موضوع:

راحت ترين روش لاغري

همه از اهميت نوشيدن آب به ميزان كافي آگاهند. جداي از فوايدي كه نوشيدن آب براي پوست، عضلات، ارگانها و هاضمۀ شما به همراه دارد، اين امر به سم زدايي بدن، پيشگيري از برخي سرطانها و بهبود خلق پس از ورزش منجر مي‌شود.

راحت‌ترين روش براي لاغر شدن

در زمان نوزادي 75 درصد بدن شما را آب تشكيل مي‌دهد. اما هر چه سنتان بالا مي‌رود، خشكتر مي‌شويد. حال دليل ديگري براي نوشيدن آب پيدا شده است. بر اساس يك تحقيق تازه كه در دانشگاه بيرمنگام صورت گرفته، نوشيدن آب به كم كردن وزن كمك مي‌كند.

به گزارش هافينگتون پست،اين هفته، محققاني از دانشگاه بيرمنگام نتايج مطالعه‌اي 12 هفته‌اي بر روي 84 فرد بزرگسال چاق را منتشر كردند.

براساس نتيجۀ اين تحقيق، نوشيدن 500 ميلي‌ليتر آب، سي دقيقه پيش از صرف وعدۀ غذايي به شركت‌كنندگاني كه چنين كرده بودند كمك كرد تا نزديك به 5 كيلو نسبت به شركت كنندگاني كه چنين كاري نكرده بودند، بيشتر وزن كم كنند.

اين تحقيق با يك جلسه مشاوره براي مديريت وزن آغاز شد كه در توصيه‌هايي در مورد بهبود رژيم غذايي و سطح فعاليت جسمي به شركت‌كنندگان صورت گرفت.

سپس به 41 تن از شركت كنندگان گفته شد كه قبل از غذا با آب "ته بندي" كنند و به 43 تن ديگر از شركت‍‌ كنندگان گفته شد كه با تخيل كردن به خود القا كنند كه سير هستند.

پس از دوازده هفته، شركت كنندگاني كه ته بندي كردن با آب به ايشان توصيه شده بود، به طور متوسط 1.3 كيلوگرم بيشتر از افراد گروه دوم وزن كم كرده بودند.

علاوه بر اين، شركت كنندگاني كه گزارش كرده بودند كه پيش از هر سه وعدۀ غذايي روزانه دست به ته بندي با آب زده‌اند، 4.3 كيلوگرم در عرض دوازده هفته وزن كم كرده بودند.

 در مقابل، كساني كه در طول روز تنها يك بار با آب ته بندي كرده بودند يا اصلاً ته بندي نكرده بودند، به طور متوسط تنها 800 گرم وزن كرده بودند. در اين تحقيق تنها ته بندي كردن با آب مجاز بود و نوشيدني‌هاي ديگر مجاز نبود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۵:۵۱ توسط:محمد امين صادقي موضوع: