لاغري با غذاهاي تند

رژيم‌هاي غذايي مختلفي براي كاهش وزن توصيه شده، اما شايد در كمتر نسخه‌اي، مصرف غذاي تند توصيه شده. اما حقيقت ماجرا اين است كه غذاهاي تند به كاهش وزن كمك مي‌كنند.

رژيم‌هايغذايي مختلفي براي كاهش وزن توصيه شده، اما شايد در كمتر نسخه‌اي، مصرف غذاي تند توصيه شده. اما حقيقت ماجرا اين است كه غذاهاي تند به كاهش وزن كمك مي‌كنند. به اين توصيه‌ها توجه كنيد:
 

برخي از گياهان داراي مواد بايواكتيوكپسايسين هستند كه نه تنها مزه‌ي آنها را تند مي‌كند بلكه باعث مي‌شود مصرف انرژي تا ۳ ساعت بعد از مصرف ۲ برابر شود. انواع فلفل قرمز، هالنپينو، تابسكو (مكزيكي) با تاثير بر انتقال دهنده‌هاي عصبي مغز اشتها را نيز كنترل مي‌كنند.
زنجبيل چاشني مفيد ديگري است كه با بالا بردن دماي بدن و افزايش ۲۰ درصدي متابوليسم مي‌تواند در اين امر شما را ياري كند.
در بسياري از محصولات از شيرين‌كننده‌هاي مصنوعي براي كم كردن مقدار كالري استفاده مي‌شود. تحقيقات زيادي ثابت كرده‌اند كه اين مواد به افزايش وزن كمك مي‌كند. شيرين‌كننده‌هاي مصنوعي ۷۰۰۰ برابر از شكر طبيعي شيرين‌تر هستند كه با بي‌حسي غدد چشايي پرخوري را به همراه خواهد داشت. شيرين‌كننده‌هاي مصنوعي را با شيريني‌هاي طبيعي چون ميوه و شكلات تلخ جايگزين كنيد.
۲- از مصرف نوشابه بپرهيزيد
نوشابه سرشار است از كافئين، فراكتوز و كالري. اين محصول نه تنها باعث افزايش وزن شده بلكه ريسك ابتلا به ديابت را افزايش داده و  پوسيدگي دندان و تضعيف استخوان‌ها را به همراه خواهد داشت. حتي نوشابه‌هاي رژيمي نيز از شيرين‌كننده‌هاي مصنوعي استفاده مي‌كنند. علاوه بر اين موارد گاز موجود در نوشابه باعث افزايش حجم شكم خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.